ESPERGÆRDE IDRÆTS FORENING
GENERALFORSAMLING
HOVEDFORENINGEN
Afholdes i mødelokalet på Gymnasievej, Espergærde
Torsdag d. 24. april 2025 kl. 19.30
Dagsorden:
- Valg af dirigent
- Formandens beretning
- Regnskabsaflæggelse
- Indkomne forslag
Punkt 1.
Vedtægtsændring fra:
§ 21
Afdelingsgeneralforsamlingen har følgende dagsorden:
1. Valg af dirigent
2. Formandens beretning.
3. Regnskab.
4.Indkomne forslag.
5. Valg af formand. bestyrelsesmedlemmer og suppleanter.
6. Eventuelt.
Forslag, der ønskes optaget under punkt 4, må være bestyrelsen i hænde senest 7 dage før generalforsamlingen.
Vedtægtsændring til:
§ 21
Afdelingsgeneralforsamlingen har følgende dagsorden:
1. Valg af dirigent
2. Formandens beretning.
3. Regnskab.
4. Indkomne forslag.
5. Valg af formand. bestyrelsesmedlemmer og suppleanter.
6. Valg af revisor
7. Eventuelt.
Forslag, der ønskes optaget under punkt 4, må være bestyrelsen i hænde senest 7 dage før generalforsamlingen.
Punkt 2
Vedtægtsændring fra:
§ 22
Afdelingsgeneralforsamlingen vælger formand, 2 eller flere bestyrelsesmedlemmer og 2 bestyrelsessuppleanter.
Formanden, der indtræder i hovedforeningens bestyrelse, vælges for 1 år ad gangen. Bestyrelsesmedlemmerne vælges for 2 år ad gangen og afgår efter tur med halvdelen på hver generalforsamling.
Bestyrelsessuppleanteme vælges for et år ad gangen. Genvalg kan finde sted for alles vedkommende.
Valgbar er ethvert medlem af foreningen, der er fyldt 18 år, samt forældre til umyndige medlemmer.
Vedtægtsændring til:
. § 22
Afdelingsgeneralforsamlingen vælger formand, 2 eller flere bestyrelsesmedlemmer og 2 bestyrelsessuppleanter.
Formanden, der indtræder i hovedforeningens bestyrelse, vælges for 1 år ad gangen. Bestyrelsesmedlemmerne vælges for 2 år ad gangen og afgår efter tur med halvdelen på hver generalforsamling.
Bestyrelsessuppleanteme vælges for et år ad gangen. Genvalg kan finde sted for alles vedkommende.
Valgbar er ethvert medlem af foreningen, der er fyldt 18 år, samt forældre til umyndige medlemmer.
Såfremt blot en fjerdedel af de medlemmer, der er til stede på generalforsamlingen kræver det, skal der vælges en godkendt revisor. Er der ikke forslag til valg af en bestemt godkendt revisor, kan en fjerdedel af de medlemmer der er til stede på generalforsamlingen pålægge bestyrelsen, at finde en godkendt revisor til revidering af regnskabet.
Punkt 3.
Vedtægtsændring fra:
§ 33
Regnskaberne afsluttes hvert år senest 31. december, og kassereren skal forelægge alt vedrørende regnskaberne for den af hovedforeningen valgte revision mindst 8 dage før den ordinære generalforsamling.
Vedtægtsændring til:
§ 33
Regnskaberne afsluttes hvert år senest 31. december.
- Valg
A: Formand:
Gert Jakobsen – modtager genvalg
B: 2 bestyrelsesmedlemmer:
Kurt Nielsen – modtager genvalg
Jan Hestbæk – modtager genvalg
C: Suppleant:
D: Revisor:
- Eventuelt
Forslag, der ønskes optaget under punkt 4, må være bestyrelsen i hænde senest onsdag den 10. april 2025. Forslag sendes til Kitt Montell på mail til kism@fredensborg.dk
Bestyrelsen 27. marts 2025